Družinske počitnice v Franciji

Prva dva tedna v avgustu smo bili na družinskih počitnicah v Franciji.

Najprej smo se ustavili v Cerviniji (to ni Francija, ampak Italija) in šli na dvodnevni aklimatizacijski izlet na štiritisočaka Breithorn in Poluks.

Šli smo v Cham. Ko sem gledal Mont Blanc se na polno nagazil količek, ki avtom zapira vhod v peš cono in se zvrnil po tleh. Hoteli smo na Mont Blanc, vendar je bil ravno na dan, ko smo imeli rezervirano prenočišče na Tette Rousse, napovedan prehod hladne fronte z orkanskim vetrom.

Zato smo šli kar v Pariz gledat Mona Liso in podobne znamenitosti, vmes pa smo še obiskali balvane v Fontu in se namučili na najlažjih med njimi.

Ko se je vreme popravilo in smo šli nazaj v Cham. Vse koče so bile polno zasedene. Po nekaj mučnih družinskih sestankih smo se odločili, da bomo nesli spalke do koče Tette Rousse (pribl. 3200m), tam bivakirali in potem sredi noči krenili na Mont Blanc. Že na vrhu vlakca (2300 m) nas je ustavil nekakšen nadzornik. Ko smo povedali, da bomo bivakirali, je rekel, da to lahko in da je okoli Tette Rousse dosti dobrih prostorov, v kočah pa da ni nobenega prostora.

Popoldne smo šli do Tette Rousse, kje je res veliko dobrih mest za bivak, tudi šotor bi lahko z lahkoto postavili, če bi ga imeli s seboj. Spali smo od osmih do pol enih zjutraj, potem pa akcija. Malo pred sedmo smo se pošteno premraženi zatekli v bivak Vallot. Ta bivak je prava štala, smrdi, v njem smo komaj našli stojišča. Ampak če te zebe, je pa kar fino, da se malo pogreješ. Čez eno uro smo šli naprej in v vetru in mrazu ob desetih prišli na vrh, naredili štiri fotke in čez eno minuto že sestopali.

Ob petih popoldne smo bili nazaj pri vlakcu, naslednji dan pa smo ležali v Chamu.