Chamonix

Na praznik šaljivcev smo se Mikro (Mirko), Slapi (Jan S.), Herr (Jan P.), Jaka Bulc in jaz odpravili na zahod. Cilj je bil imet se fajn in izkoristiti razmere (no ja, ha ha ha ...).

V nedeljo dopoldne smo vedrili v apartmaju in v mestu, popoldne pa smo se odpeljali spat v hrib. Jana sta šla na Midi, midva z Mikrotom pa na Plan. Zjutraj smo napadli vsak svoje, Herr pa Slapi sta šla v Chere couloir v Triangle du Tacul, midva pa v sneg do pasu (beri: dostop do Col du Plan Notrh couloir). Po petih urah safra in končni hitrosti 20 višincev na uro sva obrnila in nažicala gondolo do Midija, kjer sva še midva zlezla Chere couloir. Jana pa sta poskusila še Rebuffat-Pierre v Eperon des Cosmiques., pa sta se umaknila zaradi mraza. Naslednji  dan sva midva lezla Claire-Chezal v Triangle du Tacul, Jana pa sta splezala prejšnji dan ogledano smer. Na koncu se nam je pridružil še Jaka in skupaj smo odsmučali Velee Blanche. Zatem je sledil še vzpon meseca, s 25kg težkim ruzakom do Montenversa.

Po dnevu pavze z nekaj frikarije je sledila druga runda. Ker nikjer ni bilo kaj pametnih razmer, smo se odločili, da gremo plezat kar skalo v Midiju. Z Mirkotom sva šla Rebuffat-Pierre, najna sotrpina pa sta se (uspešno) preizkusila v Rebuffat-Baque. Naslednji dan sem bil zaradi slabe kvalitete kolenskega sklepa primoran odstopiti, fantje pa so zlezli še Arete des Cosmiques.

Rečem lahko samo, da je bil to teden presežkov, karterga bo treba čim prej ponoviti, po možnosti z dobrimi zimskimi razmerami.